sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Cum ne-am distrat la sfârşit de săptămână:

Recital Doru Stănculescu, la Secţia 22
Doru Stanculescu

Cântăreţul de muzică folk Doru Stănculescu a fost ridicat de jandarmi, ieri seară, din faţa Palatului Cotroceni. Aceştia l-au dus la secţia 22 de poliţie pentru tulburarea ordinii publice.


Alarmă de gradul zero, aseară la Cotroceni. Câteva zeci de SPP-işti şi jandarmi au protejat palatul de furia unei miting spontan. Un grup de aproxiamtiv 1.000 de protestatari s-au postat pe şosea în faţa intrării principală în palat şi au cerut, printre altele, să vorbească cu Băsescu. Dacă iniţial oamenii, care şi-au dat întâlnire în centrul Bucureştiului prin facebook, voiau să îl sprijine pe Raed Arafat în confruntarea sa cu noua lege a sănătăţii, în faţa Cotroceniului oamenii au uitat de doctor şi au început să strige împotriva taxei auto, împotriva sărăciei, să ceară demisia preşedintelui Băsescu – pe scurt, fiecare cu ce-l durea! Manifestaţia a decurs paşnic, faptul că jandarmii filmau mulţimea cu insistenţă nu i-a enervat pe participanţi. Doar că, ulterior, au început represaliile din partea autorităţilor...
Vineri, 13 ianuarie 2012, Palatul Cotroceni
"Aseară am ajuns la spartul târgului cu un banner pe care scria: <Băsescule, marş>. Am fost ridicat de jandarmi, mi s-a sucit mâna la spate, am fost băgat în dubă, mi s-au sfâşiat şi pantalonii, care s-au agăţat de un cui", a spus Stănculescu.
"Mi s-a făcut şi un proces verbal pe care nu l-am semnat şi nici nu-l voi semna. Mi-au zis că mi-l vor lipi de uşă şi voi lua o amendă între 300 şi 1.000 de lei. M-au dus la secţia 22. Mi-au făcut proces verbal pentru tulburarea ordinii publice şi ofensă adusă autorităţii", a povestit Doru Stănculescu la Antena 3. 
Cântăreţul spune că a refuzat şi să semneze procesul verbal şi să se lase amprentat. De asemenea, acesta nu recunoaşte că ar fi adus o ofensă autorităţii.
"Eu m-am adresat unei persoane pe nume, Băsescule! Şi i-o zic şi acum! Au vrut să mă amprenteze şi să mă fotografieze, am refuzat. Mi-au zis că n-am avut autorizaţie, iar eu le-am zis că nici pe 21 decembrie 1989 n-am avut. Nu m-au mai întrebat multe, i-am întrebat eu pe ei. Le-am şi cântat, deşi nu ştiau cine sunt", a povestit artistul.
Doru Stănculescu a fost arestat şi în timpul Revoluţiei din 1989, când, în noaptea de 21 spre 22 a fost închis la Jilava.
Artistul spune că, ieri, alături de el au mai fost duşi la secţie alţi doi tineri, care îl ajutaseră să desfăşoare bannerul pe care îl adusese. 
"Mai erau încă doi băieţi, săltaţi odată cu mine. I-au fotografiat, i-au amprentat, băieţii erau mai timizi. Nici nu ştiu cum îi cheamă", a mai spus Doru Stănculescu, la Antena 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu